* Darmowa dostawa od 300zł
Pro-Gamer - profesjonalny sklep gamingowy > FAQ – najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania
CENTRUM POMOCY KLIENTA
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Status realizacji zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto – w zakładce Zamówienia lub bezpośrednio na podstronie Śledź Zamówienie, gdzie status zamówienia może sprawdzić klient dokonujący zakupów bez rejestracji w sklepie. Dodatkowo o każdym etapie informujemy drogą mailową.
Jak mogę otrzymać fakturę VAT?
Podczas składania zamówienia zaznacz pole “Chcę otrzymać fakturę VAT” oraz wypełnij wymagane pola formularza nie zapominając o podaniu numeru NIP.
Gdzie znajdę fakturę/paragon?
Fakturę/paragon znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości email informującej o zrealizowaniu zamówienia na swojej skrzynce email adresu, który został użyty podczas zakupów.
Na mojej fakturze jest błąd, jak mogę to poprawić?
W przypadku błędnych danych Nabywcy na fakturze VAT proszę skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta mailowo: bok@pro-gamer.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
W jaki sposób mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?
Chęć zwrotu możesz zgłosić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy bok@pro-gamer.pl
W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?
Środki za zwrot towaru przekazywane są przelewem bankowym na wskazany numer rachunku w formularzu zwrotu.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację możesz zgłosić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy bok@pro-gamer.pl
W jakich godzinach pracuje infolinia?
Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 18.00 poza godzinami pracy infolinii zachęcamy do kontaktu mailowego bok@pro-gamer.pl
Gdzie mogę sprawdzić produkt osobiście?
Oferowane przez nas produkty możesz sprawdzić w naszym salonie firmowym mieszczącym się przy ul.Baranowicka 23 w Białymstoku lub dowolnym salonie partnerskim posiadającym produkty z naszej oferty. Więcej przeczytasz tutaj.
Jak kupić na raty?
Zakup na raty obsługiwany jest przez PayU. Podczas składnia zamówienia wybierz opcję zakupu na raty. Więcej informacji o zakupie ratalnym przeczytasz klikając tutaj.
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Przykro nam ale na chwilę obecną nie realizujemy dostawy poza granice Polski.
Z jaką datą otrzymam fakturę VAT?
Faktury wystawiane są w dniu nadania przesyłki.
Co jest niezbędne do złożenia reklamacji?
Do złożenia reklamacji wystarczy jakiekolwiek potwierdzenie dokonania zakupu w naszym sklepie
Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia reklamacyjnego?
W celu sprawdzenia statusu zgłoszenia reklamacyjnego wystarczy skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta – można to uczynić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy – bok@pro-gamer.pl
Mój kod promocyjny nie działa, co mam zrobić?
Spokojnie, skontaktuj się z nami a wyjaśnimy sprawę. Problem należy zgłosić do naszego biura obsługi klienta – można to uczynić przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na nasz adres mailowy – bok@pro-gamer.pl
Gdzie znajdę kody promocyjne?
Najlepszym sposobem do monitorowania najnowszych promocji jest zapisanie się do naszego Newslettera.
Zachęcamy również do śledzenia naszego Facebooka oraz Instagrama – tam zamieszczamy informację o nowych akcjach promocjach.
Jestem zainteresowany współpracą
Jeśli chce przedstawić nam ofertę marketingową prześlij ją na adres marketing@pro-gamer.pl
Jakim kurierem realizowana jest dostawa?
Zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówieni to 24h (Nie licząc sobót, niedziel i świąt, ponieważ w te dni nasz sklep nie pracuje).
Zazwyczaj przesyłka dostarczana jest następnego dnia roboczego do daty nadania.
Nadal nie znalazłeś odpowiedzi?
Zadzwoń lub napisz do nas! Chcemy Ci pomóc!
HELPDESK